دانلود آهنگ جدید محسن رزاقی به نام دور کند

Download New Music Mohsen Razaghi – Dore Kond

موزیک و ترانه : میثاق راد – تنظیم : فریبرز مختاری

دانلود آهنگ محسن رزاقی دور کند

متن آهنگ دور کند محسن رزاقی

من هواتو دارم عشقم بیخیال همه شو دوست دارم عشقو کنار هم زیاد هم کمشو
تو بمون پیشم عزیزم تا ابد مغرور باش آخه قلبم تورو از روزی که دیده دوست داشت
تو بزن قید تموم آدمای دورتو من میذارم زندگیمو عزیزم دور کند
تا همش با تو بمون با تو عمرم بگذره من پر از تنهایی بودم با تو حالم بهتره
بی قراریام باید با تو از قلبم بره من خودم میشم عزیزت عزیز اون دلت
دیوونه دل دل نکن احساس تو دنیام شد تا تهش من با توام میسازمش دنیاتو
دوست دارم با تو بمونم به هر قیمتی مگه داریم مثل تو خوب آخه لعنتی
با دلت جور شدم دنیاتو میسازم برات پای تو میریزم عشقم دلت هرچی بخواد

دانلود آهنگ جدید محسن رزاقی دور کند با کیفیت عالی و لینک مستقیم

بودنت کنارم عشقم واسه من عادت شد حالا که پیش منی و خیال دلم راحت شد
آخه این دل نفساش واسه عشقت میره خیلی وقته دل من به دلت درگیره
بی قراریام باید با تو از قلبم بره من خودم میشم عزیزت عزیز اون دلت
دیوونه دل دل نکن احساس تو دنیام شد تا تهش من با توام میسازمش دنیاتو
دوست دارم با تو بمونم به هر قیمتی مگه داریم مثل تو خوب آخه لعنتی
با دلت جور شدم دنیاتو میسازم برات پای تو میریزم عشقم دلت هرچی بخواد